2012. március 1., csütörtök

A Faros megvétele !

 Hát honnan is kezdjem megpróbálom az elejéről hátha össze jön . :) 




"Egy napon mikor Metál Mackónak semmi dolga nem akadt"  Na de itt álljunk is meg nem is ezt akartam ,de ha már ide pofátlankodott akkor itt a zene ők úgyis jobban tudják a szöveget mint én ! :) 






Szóval a viccet félre téve történt egyszer ,hogy némi anyagi vonzattal a zsebemben úgy döntöttem ,hogy kéne valamilyen autó mobile és hát mivel régóta nézegettem a Škodákat hát igazán jó lenne egy Faros gép állat . 
Ilyenkor jött már pár embertől a kérdés ,hogy miért nem Zsigulit ??? 
A válaszom némileg meglepő mindig eme emberek számára még pedig csak annyi ,hogy mert nem kell !!

Na vissza térve az én autó vásárlásomhoz .
Tehát mint előrébb írtam némi jussal a zsebemben felkerestem jó barátomat ,hogy ugyan induljunk már el Miskolc felé nézelődni valamilyen autó után . 
Elégé meg gondolatlan voltam így utólag bele gondolva mert hát semmi nem volt kinézve ,de ez benne a buli járni a kereskedéseket stb ... 

 Felfelé menet Szerencsen volt az első állomás még pedig a Suzuki szalonban. Bementünk és meg láttam ,hogy ott árválkodik a sok műanyag autó között egy kifakult leszállt gumis 120-as  barna Škoda meg még egy 1.1-es Trabant ,de az nem igazán hozott lázba. 

Tehát ő ott állt : ( itt már felfújták a kerekeit)




Ezen látvány után felbuzdulva beléptünk a szalon részbe ,hogy megkérdezzük eme vadorzó kilétét . 
Így kimentünk kinyitogatták nekünk az ajtókat mindent átnéztem rajta amit csak lehetett ,de beindítani nem tudták hisz 1 éve ott állt és annyi eszük nem volt ,hogy az akksi sarukat levegyék -.- ! 
Mondta az eladó ,hogy nézegették már páran ,de sosem vitte el senki hát gondoltam biztos van valami baja akkor hát ugye a szokásos szöveggel elköszöntem ,hogy még át gondolom . 
Tovább menve Miskolcra aztán környező részeit is nézve sehol nem találtam autót magamnak olyat ami említésre méltó lett volna . 
Egyre jobban gondolkoztatott a dolog ,hogy azt a barna Farost meg kéne nézni jobban . 
Ugyebár róla lévén szó ismét : 

Na így is lett haver addig mondogatta ,hogy menyünk vissza érte ,hogy úgy voltam vele ha oda érünk zárásig akkor rá veszem magam ,hogy megvegyem esetleg lesz ami lesz . 
Mondanom sem kell ,hogy Miskolc-Szerencs között nem éppen a megengedett sebességi határokat betartva közlekedtünk :) ,de oda értünk zárás előtt! 
Jött a kérdez felelek aztán arra jutottunk ,hogy hagyok némi pénzt ott foglaló gyanánt ,de kérem szépen 1 hétre rá menyen az autó amikor újra meg jelenek mint egy Messiás ! 

Haza felé átgondolva a dolgot ,hogy mit is tettem nem éppen volt ép elméjű gondolat, hogy egy ismeretlen eredetű autóra ott hagytam a pénz egy részét ,de aznap én autót akartam venni és nem érdekelt semmi más csak ,hogy autóm legyen ! :D 

Vissza térésemkor kiderült ,hogy egy Kőművesé volt az autó ( ez látszik is a tetőcsomagtartó szakszerű használatának jelein :D) ,de nem ő járt vele többet hanem a felesége aki a Csokigyárba járt vele dolgozni (talán ezért lett barna az autó )  . Ezzel azért kissé megfogtak nézegetvén a rendszámát elől mintha új lett volna mondom akkor ez országúton sem járt sokat . 
Erre kis idő és beszélgetés után meghallottam a Faros hangot és beállt indulásra készen a gépállat . Haver próbálta ki mert én még cseppet rutintalan voltam mondom nehogy összetörjem ott első neki futásra . :D 
Jobb egyből egész jónak tűnt pedig nem ment és fék sem volt rajta ! Minek az :P: D 

Mondtam ,hogy jó tetszik minden ha lehet lessünk már alá (ezt ne kértem volna azóta is szét van nyomva bal hátul a küszöb mert meg emelték csápossal). Körbe nézegettem azt véltem felfedezni ,hogy rozsdának látszata sincs ellenben vagy 1000 éves alvázvédő van rajta gondolom telente a garázsban állt nem igazán használhatták .
Visszatértünk a szalonba letudtuk a piszkos anyagiakat és a papírozás egy részét ,de nem hozhattam haza a gépjárművet mert volt két aprócska bibi mégpedig az, hogy ideiglenesen ki volt vonva + nem volt rajta műszaki vizsga . 
Akkor már azt is megbeszéltük ,hogy ők elintézik az átírást is így megúszván az üggyel járó idegeskedést és várakozást . 
Annyi dolgom volt ,hogy biztosítást intézek mert nem tetszett az ő ajánlatuk itt jött szóba a klubos bizti /Köszönöm Kikáéknak a gyors intézkedést/  így minden adott volt ,hogy végre haza települjön az első autóm. 

1 hét múlva hívtak is mehetek a gépért úgyhogy mivel senkivel nem tudtam felmenni ezért felültem a vonatra és úgy mentem az autóért némi szerszámmal és kötelező dolgokkal a táskámban plusz segítséggel ami Szerencsen várt engem /Köszi MrSaab/ . 
Elhoztuk az autót járkáltam/tunk vele  még ott egy kicsit Szerencsen ha forrni akar ott forrjon ,de semmi ilyen nem volt feltankoltam és elindultam haza felé kényelmesen 70-80-al legurultam az 50km-t és már is beleszerettem az autóba (Sárospatak és Sátoraljaújhely közt azért megnéztem ,hogy 110 körül ,hogy viselkedik) . 

Egy két kép a végére a haza érkezés után plusz 2 mosás és polírozás után a gépről :  


Azért az I LOVE Szerencs matrica bal hátsó lámpa alatt oda vág :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése